Διαφορετικές τιμές από εκείνες που αναγράφονται στο ράφι, καλούνται να πληρώσουν στο ταμείο όπως καταγγέλλουν καταναλωτές μετά τα πρόστιμα που επέβαλε το υπουργείο ανάπτυξης σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Η ακρίβεια στα είδη διατροφής επιμένει με τις ανατιμήσεις ειδικά σε κρέας και γαλακτοκομικά να είναι συνεχής.
Άλλη τιμή στο ράφι, άλλη τιμή στο ταμείο καταγγέλλουν καταναλωτές.
tro-ma-ktiko.gr
Ίδιο προϊόν σε διαφορετική τιμή από το χωράφι, στο ράφι, ακόμα και μπροστά στο ταμείο.
Όλο και περισσότερες είναι οι καταγγελίες καταναλωτών που φτάνουν στο ταμείο και βλέπουν την τιμή να αλλάζει προς τα επάνω.
Πολλοί είναι εκείνοι που ξεκίνησαν ήδη την σύγκριση τιμών.
tro-ma-ktiko.gr
Ο γενικός γραμματέας Ινστιτούτο καταναλωτών Γιώργος Ευγενίδης, αναφέρει πως «την ώρα που δίνει το προϊόν ο καταναλωτής, πρέπει να βλέπει και την τιμή που αναγράφεται στην οθόνη της μηχανής.»
Οι διαφορές από το ράφι στο ταμείο είναι μεγάλες και αυτός είναι ένας από τους λόγους που επιβλήθηκαν πρόστιμα σε τέσσερα σουπερμάρκετ.
Όσο η ακρίβεια επιμένει, τόσο τα φαινόμενα αισχροκέρδειας θα πολλαπλασιάζονται, μέσα σε ένα χρόνο το κρέας αυξήθηκε κατά 19,3% ενότητα γαλακτοκομικά και τα αυγά αυξήθηκαν 25% και το λάδι 23,1%
tro-ma-ktiko.gr
Εννέα στους δέκα καταναλωτές αντιμετωπίζουν δυσκολίες λόγω ανατιμήσεων και μειώνουν τις ποσότητες και αντικαθιστούν τα προϊόντα με φθηνότερα.
Οι τιμές δεν πέφτουν στα τρόφιμα την ίδια ώρα που πέφτει ο πληθωρισμός για το λόγο του ότι οι τιμές σε γαλακτοκομικά, δημητριακά και σε επεξεργασμένα τρόφιμα, ενσωματώνουν τις αυξήσεις στο κόστος παραγωγής με καθυστέρηση από δύο έως τέσσερις μήνες.
Αυτό σημαίνει ότι οι μειώσεις θα αργήσουν πολύ να φανούν στα ράφια των σούπερ μάρκετ